Algemene voorwaarden

Algemeen

  • Zijn van toepassing op alle behandelingen uitgevoerd onder naam AcuVo/zorgverlener.
  • Afwijken van gestelde voorwaarden kan alleen na schriftelijke overeenstemming van alle
  • In deze voorwaarde wordt genoemd; Cliënt ,als zijnde de zorgvrager aan wie de dienst wordt verleend.
  • Wat in voorwaarden wordt benoemd als “volledige behandeling” heeft dit betrekking op het geheel aan overeengekomen behandelingen en het uitvoeren daarvan met het doel, verbetering dan wel ondersteuning van zorgvraag cliënt.
  • Uitleg over genoemde algemene voorwaarden dient op toepasselijk niveau te worden verstrekt indien daarom wordt verzocht.
  • Wanneer één of meerdere bepalingen in deze voorwaarden op enig moment nietig zijn dan blijven overige overeenkomsten bestaan.
  • Bij gedeeltelijk of volledig nietig zijn van eerdere overeenkomst zal een nieuwe overeenkomst worden opgesteld ter vervanging waar het doel van eerdere overeenkomst zal worden geëvalueerd. Dit alles in overeenstemming met zorgvrager.

 

Tot stand komen overeenkomst

  • Cliënt maakt afspraak eerste consult.
  • Intake, anamnese, diagnose, opstellen behandelplan.
  • Overleg behandelplan, akkoord cliënt.
  • Eventueel eerste behandeling
  • Cliënt heeft zich door akkoordverklaring, verplicht om de verrichte werkzaamheden en bijbehorende kosten volgens de daarvoor overeengekomen tarieven te vergoeden.
  • Zorgverlener behoudt het recht om uitstel zo niet annulering van behandeling, indien cliënt zich niet houdt aan overeengekomen verplichtingen.
  • Beëindiging van de overeenkomst kan ten alle tijden met instemming van beide zijden worden opgezegd.
  • Beëindiging van de overeenkomst kan door cliënt eenzijdig worden ontbonden door een akkoord verklaring eenzijdige beëindiging te schriftelijk te bevestigen.

 

Betaling

  • Ieder consult dient na afloop te worden voldaan d.m.v. PIN of contant betaling. Een kwitantie zal worden uitgereikt.
  • AcuVo/zorgverlener, heeft geen inzage op vergoedingen per individu. Informatie over vergoedingen kunt u vinden op uw verzekeringssite of in uw polis. U kunt n.a.v. uw afgesloten aanvullende verzekering , uw kwitantie indienen bij uw Zorgverzekering.
  • Afspraken dienen 24 uur tevoren te worden afgezegd .
  • Afspraken die niet worden nagekomen worden met het tarief van een betreffend half consult in rekening gebracht .

 

Aansprakelijkheid

  • Uw zorgverlener zal de overeengekomen behandelingen altijd naar beste inzicht en kunnen uitvoeren. De behandeling is resultaatgericht maar kan dit niet garanderen.
  • Cliënt verplicht zich met het aangaan van een behandelovereenkomst, tot het tijdig verstrekken en uitwisselen van alle informatie noodzakelijk geacht door zorgverlener, of door de cliënt redelijker wijs te begrijpen, dat iets relevant kan zijn voor het stellen van een juiste diagnose en daarop volgend behandelplan voering en uitvoering daarvan.
  • Zorgverlener is NIET aansprakelijk voor schade van iedere aard , ten gevolge van onvolledig verstrekte informatie door cliënt.
  • Bij eventuele schade aansprakelijkheid is deze beperkt tot 2 maal de waarde van een betreffend consult (betaald)
  • Aansprakelijkheid is in ieder geval beperkt tot het bedrag uit te keren door de verzekering in gelijk voorkomende gevallen.
  • AcuVo / zorgverlener, is uitsluitend aansprakelijk voor aantoonbare directe schade en nimmer voor indirecte schade waaronder begrepen; gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie.
  • Handelingen of onderdelen daarvan, DOOR DERDEN vallen NOOIT onder de aansprakelijkheid van AcuVo /zorgverlener.

 

Verantwoordelijkheid cliënt

  • Alle informatie 
  • Noodzakelijk naar mening behandelaar.
  • Waarvan cliënt redelijker wijze behoort te begrijpen dat deze  informatie noodzakelijk is voor het uitvoeren van de behandeling.
  • Lichaamshygiëne .
  • Koffie of ander kleurende stoffen die de tongdiagnose kunnen beïnvloeden, uitstellen tot na behandeling.
  • Achterwege laten van sterk geurende lotions / parfums.
  • Inname van alcoholische dranken of geestverruimende middelen uitstellen tot na behandeling.

 

Bezwaren

  • Werkwijze wordt aan cliënt via website en eerste gesprek uitgelegd vóór aanvang behandeling. Bezwaren tegen werkwijze dienen vóór aanvang te worden aangegeven.
  • Bezwaren wegens (geloof)overtuiging of voorkeuren dienen direct bij eerste kennismaking kenbaar gemaakt te worden. Dit i.v.m. eventuele invloed op uitvoeren behandelplan.
  • Het staat de behandelaar vrij om cliënt te weigeren indien diens overtuigingen of voorkeuren het uitvoeren van een behandeling volgens inzicht behandelaar belemmeren of een optimaal resultaat in de weg staan.

 

Klachten

  • Klachten kunnen worden aangemeld via mail waarna uw behandelaar u zal uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.
  • Bij het uitblijven van een overeenkomst tussen betreffende partijen, kan klager een schriftelijk rapport indienen bij de beroepsgroep bemiddeling Zhong of K.A.B. geschillen. Informatie kunt u vinden op de site van Zhong/ K.A.B.

 

Huisregels

  • De wachtkamer is een ruimte die gebruikt wordt door de verschillende disciplines aanwezig binnen het gebouw. Cliënten mogen gebruik maken van deze ruimte en bijbehorende toiletvoorzieningen met in acht nemen van respectvolle bejegening van ruimte en aangeboden faciliteiten.
  • Gebruikers van deze faciliteiten blijven zelf verantwoordelijk voor achterlaten of vermissen van persoonlijke items.
  • Cliënten mogen hun persoonlijke items zoals tassen en jassen meenemen in de behandelruimte.
  • Meebrengen van kinderen is af te raden, oppas wordt geadviseerd.
  • Dieren zijn niet welkom in wachtkamer of behandelkamer.

 

Gedragsregels

  • Behandelaar en cliënt zullen zich t.o.v. elkaar respectvol bejegenen en ongewenste informaliteiten achterwege laten.
  • Mocht een ongewenste situatie ontstaan dan zal in overleg tussen beide partijen doorverwijzing of beëindiging van behandeling plaatsvinden.
  • Behandelaar behoudt zich het recht om personen die zich aanstootgevend gedragen, volgens norm behandelaar, uit praktijk en cliëntenbestand te verwijderen.
  • Verzoek om inzage/opvragen dossier kan alleen schriftelijk met verificatie middels geldig ID. Reactie op dergelijk verzoek zal binnen 30 dagen geschieden.

Voor informatie en vragen kun je mij bereiken op het telefoonnummer 06-42 122 771 of via de mail info@acuvo.nl

Maak een afspraak

 

*** Als zzp ben ik niet altijd per direct te bereiken, je kan dan altijd contact opnemen via email, contact formulier of via whatsapp /sms berichten waarna ik vrijblijvend contact met je opneem.